سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 93/7/28 | 2:0 عصر | نویسنده : خواهر بسیجی

 


(بسم الله الرحمن الرحیم)
شیطان پرستان دارای یک سری اعتقادات هستند که در کتاب انجیل شیطانی آمده است و همچنین دارای کلیسای شیطان نیز میباشند که در 30 آوریل 1966 توسط آنتون لاوی تاسیس شد و در پس از مرگش اداره آن به همسرش بلانش بارتون رسید و در حال حاضر نیز توسط یکی از اعضای قدیمی آن یعنی پیتر گیلمور اداره میشود . این کلیسا تنها مکانی‌ است که بر اساس قوانینش با استفاده از کمکهای مالی دولتها برقرار نیست و اعضای آن برای ورود به آن باید پول بپردازند در ضمن کودکان نیز تا زمانی که توانایی درک فلسه آنها را پیدا نکرده اند اجازه ورود به آنجا را ندارند .در ضمن ورود افراد غیرشیطان پرست به آنجا بدون ایراد میباشند.

ادامه مطلب...


تاریخ : یکشنبه 93/7/27 | 5:22 عصر | نویسنده : خواهر بسیجی

حجت‌الاسلام خدامراد سلیمیان، عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به واقعه غدیر اظهار داشت: جریان غدیر در کلیت بحث امامت و معرفی جانشین پس از رسول گرامی اسلام(ص) یک نقطه عطف بسیار مهمی بوده چنان که در روایات اهل بیت(ع) نیز به این موضوع اشاره شده استوی به ویژگی‌های مسأله ولایت اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به سال آخر عمر پیامبراکرم(ص) که به حجة الوداع یا حجة البلاغ معروف است؛ مهمترین ویژگی واقعه غدیر جمعیت کم‌نظیر حجاج در صحرای غدیر بوده است که حضرت برای هدایت جامعه آخرین سفارش‌ها و وصیت‌ها را به مسلمانان می‌گویند.استاد مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به خطبه غدیریه گفت: حجاجی که با گستره جغرافیایی و ملیت متفاوت برای دیدن پیامبراکرم(ص) در آخرین حج حضرت شرکت کرده بودند که پیام جامع و کامل خاتم الانبیا(ص) را در روز غدیر شنیدند و به اهمیت ولایت و جانشینی امیرمؤمنان(ع) پی بردند.

 

ادامه مطلب...


تاریخ : یکشنبه 93/7/27 | 5:12 عصر | نویسنده : خواهر بسیجی

بزرگان شیعه در طول تاریخ بارها ابطال این افسانه را ثات کرده اند و در نقد این خرافه مطالب بسیاری نوشته اند که خوانندگان را به تفاسیر شیعه ذیل آیات سوره نجم ارجاع می دهیم .

                                           

ادامه مطلب...


تاریخ : یکشنبه 93/7/27 | 5:3 عصر | نویسنده : خواهر بسیجی
فیلمی که در فضای مجازی به نام بی گناهی مسلمانان ( Innocence of Muslims ) پخش شد دلهای مسلمانان و انسانهای آزاده جهان را به درد آورد . در این فیلم که قسمت هایی از آن در سایت یوتیوب قرار داده شد نسبت های شرم آور و ناجوانمردانه ای به پیامبر اسلام داده شد . به راستی ریشه این تهمت ها و دروغ ها نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام کجاست ؟ چه شد که چنین موجی علیه اسلام و پیامبر عظیم الشأن به وجود آمد ؟ چه کسانی بهانه توهین به پیامبر اسلام را فراهم کردند؟

ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 93/7/19 | 8:9 عصر | نویسنده : خواهر بسیجی

دیدن خانه خدا آرزوی هر مسلمانی است و با شروع ماه ذی الحجه و اعزام حجاج به مکه مکرمه کسانی هستند که رفتن به سفر حج تمتع برایشان مانند رفتن به شاه عبد العظیم است. 

دیدن خانه خدا آرزوی هر مسلمانی است و با شروع ماه ذی الحجه و اعزام حجاج به مکه مکرمه کسانی هستند که رفتن به سفر حج تمتع برایشان مانند رفتن به شاه عبد العظیم است و خرید20 میلیون فیش تمتع برایشان پولی نیست و عده ایی دیگر در آرزوی دیدن خانه ی خدا هستنداما

                                                                                                                                                                               

ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 93/7/19 | 5:13 عصر | نویسنده : خواهر بسیجی

عید سعید غدیر خم,عید غدیر,داستان غدیر خم           

واقعه غدیر حادثه ای تاریخی نیست که در کنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود. غدیر تنها نام یک سرزمین نیست. یک تفکر است، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوّت حکایت می کند. غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.
آری غدیر یک سرزمین نیست، چشمه ای است که تا پایان هستی می جوشد، کوثری است که فنا برنمی دارد، افقی است بی کرانه و خورشیدی است عالمتاب.
                                                                                                                                                                              

ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 93/7/12 | 10:16 صبح | نویسنده : خواهر بسیجی
آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: عرفه، روز عبادت و خداپرستی است؛ روزی است که انسان‌ها در آن، خود را به رحمت خدا نزدیکتر از سایر روزها می‎بینند.
«عرفه» روز عافیت خواهی از محبوب
در متن نوشتار آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت روز عرفه آمده است: دعا‌هایی که انسان در این روز می‌خواند همه عروج دهنده و بینش آفرین و کمال بخش روح است مخصوصاً دعای عرفه حضرت امام حسین علیه‎السلام که نمی‎توان رقائق و معارف آنها را توصیف کرد.
هر جمله از آن نور است که بر باطن شخص می‎تابد و آن را روشن می‎کند و کدورات و زنگارهای آن را زایل می‎سازد و حیات و سعادت را تفسیر می‎کند و نعمت‌های خدا را بر می‎شمارد و قصور و تقصیر آن را در ادای شکر این نعمت‌ها شرح می‎دهد که هر انسانی در هر اوج از معرفت که باشد از خواندن آنها لذت می‎برد و خود را در عوالم روحانی مشاهده کرده و هر دم حضور خود را در درگاه خداوند تعالی بیشتر می‎بیند.واقعاً جامعه‎ای که چنین ذخائر عرفانی و تربیتی را در اختیار دارد باید از همه اوضاع و احوال و برنامه‎هایش نور و معنویت و بی‎اعتنایی به مال و منال و اعتبارات دنیا ظاهر باشد.

ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 93/7/12 | 10:12 صبح | نویسنده : خواهر بسیجی
مسافر میگوید: من در منی با حضرت رضا(ع) بودم که یحیی بن خالد با قومی از آل برمک گذشتند. آن حضرت فرمود: «اینان مسکین هستند! نمیدانند که امسال چه بر سرشان میآید، و عجیبتر آنکه من و هارون مانند این دو انگشتیم!» و دو انگشت مبارک خود را کنار هم قرار دادند.
به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگ عرفه، روایت از محمد بن فُضیل نقل میشود که مرحوم شیخ عباس قمی آن در صفحه 873 کتاب منتهیالآمال درج کرده است:در آن سال که هارون بر برامکه  غضب کرد و ابتدا عیسی بن جعفر را کشت و آنگاه یحیی را حبس کرد و آنچه بر سر امام هفتم آورده بودند، بر سرشان آمد؛ راوی میگوید: امام رضا(ع) در عرفه ایستاده بود و دعا میکرد. بعد از آن، سر به زیر انداخت. از ایشان دلیلش را پرسیدند. حضرت در پاسخ فرمود: «من خدا را میخواندم که بر برمکیان سبب آنچه با پدرم نمودند، خدای عزوجل دعای من درباره آنها را اجابت کرد.»پس اندک زمانی نگذشت که جعفر و یحیی منصوب شدند و احوال ایشان برگشت.
مسافر میگوید: من در منی با حضرت رضا(ع) بودم که یحیی بن خالد با قومی از آل برمک گذشتند. آن حضرت فرمود: «اینان مسکین هستند! نمیدانند که امسال چه بر سرشان میآید، و عجیبتر آنکه من و هارون مانند این دو انگشتیم!» و دو انگشت مبارک خود را کنار هم قرار دادند.
مسافر گوید: به خدا قسم! من معنی سخن او را نفهمیدم و ندانستم تا روزی که آن حضرت به شهادت رسید و او را کنار هارون ملعون دفن کردیم.

منبع:http://www.mashreghnews.ir//




تاریخ : شنبه 93/7/5 | 6:42 عصر | نویسنده : خواهر بسیجی



 
در روز نهم مردادماه 1366 شمسی برابر با ششم ذیحجّه سال 1407 قمری، هزاران زائر ایرانی و تعدادی از زائران دیگر کشورهای اسلامی در مکه معظّمه و خانه خدا، در حال انجام فریضه الهی برائت از مشرکین بودند که به دست ماموران دولت وهابی عربستان سعودی مورد تهاجم وحشیانه قرار گرفته و به شهادت رسیدند. زائران خانه خدا، مراسم برائت را همه ساله با الهام از تعالیم اسلام و قرآن برگزار می‏کنند و در آن، ضمن دعوت مسلمانان به اتحاد، بیزاری خود را از دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام می‏دارند.

ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 93/7/5 | 6:35 عصر | نویسنده : خواهر بسیجی

پیکر صدپاره اش بر شانه است 

عشق بود و جبهه بود و جنگ بود
عرصه بر گُردان عاشق تنگ بود
هر که تنها بر سلاحش تکیه کرد
مادری فرزند خود را هدیه کرد
در شبی که اشکمان چون رود شد
یک نفر از بین ما مفقود شد
آنکه که سر دارد به سامان می رسد
آنکه که جان دارد به جانان می رسد
دیده ام ، دستی به سوی ماه رفت
بی سر و جان تا لقاءالله رفت
زندگیمان در مسیر تیر بود
خاک جبهه ، خاک دامنگیر بود
آنکه خود را مرد میدان فرض کرد
آمد از این نقطه طی الارض کرد
هر که گِرد شعله چون پروانه است
پیکر صدپاره اش بر شانه است
تن به خاک و بوی یاسش می رسد
بوی باروت از لباسش می رسد
دشمن افکنهای بی نام و نشان
پوکه ی خونین شده تسبیحشان
کار هرکس نیست این دیوانگی
پیله وا می ماند از پروانگی
افشین مقدم






  • paper | sales رپورتاژ | فروش رپرتاژ
  • فروش بک لینک فالو | خرید رپرتاژ