سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 93/5/20 | 5:48 عصر | نویسنده : خواهر بسیجی
ازسوی جانشین رئیس سازمان بسیج صورت گرفت
جانشین سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: بانوی شهید فوزیه شیردل، روحانی اهل سنت مولوی مصطفی جنگی زهی و مسلمان امریکایی مالکوم لطیف شباز به عنوان سه شهید شاخص بسیج در سال 93 معرفی شده‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: بانوی شهید فوزیه شیردل، روحانی اهل سنت مولوی مصطفی جنگی زهی و مسلمان امریکایی مالکوم لطیف شباز به عنوان سه شهید شاخص بسیج در سال 93 معرفی شده‌اند.

به گزارش فارس، سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری که ظهر دیروز برگزار شد، اظهار داشت:‌راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است. وی افزود: راهیان نور در طول سال اجرایی و عملیاتی است و از اول اردیبهشت هر سال تا پایان فروردین سال بعد دوره سالانه اردوهای راهیان نور به حساب می‌آید. فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه با بیان اینکه امسال چهارمین سال برگزاری اردوی راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس است، گفت: در مجموع هفت استان درگیر پذیرایی از کاروان راهیان نور هستند و امسال با آمادگی کامل در شرایط بهتر، قوی‌‌تر و با زیرساخت تقویت شده نسبت به سال‌های گذشته در خدمت کاروان‌های راهیان نور هستیم. فضلی افزود: در این مسیر دولت، مجلس، قوه قضائیه و نیروهای مسلح و بخش مردم‌نهاد به صورت یکدل و با هم‌افزایی این اقدام را انجام می‌دهند. وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: امروز در آستانه بزرگ‌ترین جشنواره مردمی ایران به عنوان یازدهمین جشنواره ره‌آورد سرزمین‌های نور هستیم که این جشنواره از 20 اسفند ماه و به مدت 10 شب در خوزستان و شهر خرمشهر برگزار می شود.

ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 93/5/18 | 5:12 عصر | نویسنده : خواهر بسیجی

برای ما انسانها عاشق شدن کاری ندارد، تنها کافی است چشم هایمان را به سختی هایی که ممکن است چادر برایمان داشته باشد ببندیم و همه اش خوبی ببینیم، بعد خود عشق کم کم به سراغمان می آید و این می شود که عاشق می شویم،عاشق آنچه خدا برایمان بهترین قرار داده.

ثامن تم : آدم باید عاشق چادرش باشد!

به شخصیتم بر می خورد وقتی بعضی ها را می بینم که به اصل وجودی خودشان احترام نمی گذارند، همان هایی را می گویم که وقتی پای صحبتشان بنشینی در بین کلماتشان پی به فاصله ی زیاد فکری آنها با چادرشان می بری، انگار مجبورشان کرده اند و آنها هم به این اجبار تن داده اند.
به نظر نویسنده آدم باید عاشق چادرش باشد، تو که عاشق بودی او هم عاشق می شود، بعد ماجرا می شود یک قصه ی عاشقانه ی دو طرفه، تو عاشق چادرت هستی و او هم عاشق تو، پس تو مراقبش هستی او هم مراقب تو، یعنی هر کدامتان نسبت به آن یکی با محبت بر خورد می کنید، با احساس، اینکه تو کثیفش نمی کنی و در خیابان با رفتارت شخصیتش را بر باد نمی دهی، او هم وجود تو را از نگاه بد حفظ می کند و به تو منزلت می بخشد، بعد هر دو با هم برای همیشه می مانید و هیچ دست بدی از هم جدایتان نمی کند.
برای ما انسانها عاشق شدن کاری ندارد، تنها کافی است چشم هایمان را به سختی هایی که ممکن است چادر برایمان داشته باشد ببندیم و همه اش خوبی ببینیم، بعد خود عشق کم کم به سراغمان می آید و این می شود که عاشق می شویم،عاشق آنچه خدا برایمان بهترین قرار داده.

http://www.samentheme.ir/



تاریخ : پنج شنبه 93/5/16 | 3:43 عصر | نویسنده : خواهر بسیجی

چرا وقتی می گوییم : خدا بین بنده هایش فرق می گذارد ، شما قبول نمی کنید ؟

پاسخ - دختری خانمی گفتند : خدا بین ما فرق میگذارد . گفتم : ببخشید ، آیا غذای شما که بیست ساله هستی با غذای برادر دو ساله ات ، یک اندازه است ؟ گفت : نه . گفتم : چطور مادرت بین شما فرق می گذارد ؟ گفت : ظرفیت شکم او کمتر است . گفتم : آفرین عدالت این نیست که به همه مساوی بدهند ، عدالت آن است که به هر کس به اندازه ی ظرفیتش به اوبدهند . هر کس شکر نعمت بکند ، ظرفیتش بیشتر میشود و جا برای نعمت بعدی بیشتر میشود . ما جلوی خانه ی امام رضا (ع) صف میکشیم . هر ظرفی داریم به همان اندازه به ما می دهد . اگر بیشتر از ظرفیت به ما بدهد مست می شویم . حضرت موسی دیدند بچه ها شنا میکنند . نابینایی هم آنجا آه می کشید . حضرت

ادامه مطلب...


تاریخ : پنج شنبه 93/5/16 | 3:39 عصر | نویسنده : خواهر بسیجی

سوال – درباره ی امتحان الهی صحبت کنید .

پاسخ - ما باید این باور را در وجود خودمان تقویت کنیم که هر چه که در سر راه ما قرار می گیرد ، موضوع امتحان ماست . ما تا بحال می گفتیم بر اساس نداده های الهی امتحان می شویم ، بیایید باور کنیم که بر اساس داده های الهی هم امتحان می شویم . لا یکلف الله نفسا الا ... در سوره ی طلاق : ما به هرکس هر چه دادیم از آن امتحان می گیریم . یکبار شد که داده ی الهی را بشماریم و از نداده هایش گله نکنیم. اولین چیزی که خدا به همه ی ما داده است ، حیات است ، من زنده ام ، به من فطرت پاک داده است ، عقل داده است ، پدر و مادر خوب داده است و نعمت طهارت و پاکیزگی داده است . با تمام مشکلاتی که سر راهم بوده است ولی آلوده به گناه نشده ام . خیلی ها آلوده به گناه شده اند . به من وجود پیامبر اکرم و اهل بیت را داده ای و قرآن را به ما عطا کرده ای . لا یکلف اله نفس الا وسعها . من از این یک فرمول درست کرده ام

ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 93/5/14 | 11:57 صبح | نویسنده : خواهر بسیجی

اگر با عصبانیت به والدین نگاه کنید حتی اگر آنها به او ظلم کرده باشند، باعث عدم قبولی نماز می شود.

 
ابن روزها همه چیز عوض شده هیچ چیز رنگ و بوی سابق را ندارد حتی پدر و مادرها که خداوند بزرگ در قرآن کریم آن همه سفارش در مورد ایشان کرده است . ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 93/5/14 | 11:53 صبح | نویسنده : خواهر بسیجی

در قرآن 7 آیه وجود دارد که به آنها آیه های شفا گفته می شد.

 

7 آیه شفابخش قرآن جهت شفای بیماری ها

قرائت این هفت آیه برای شفای بیمار توصیه شده است و آن آیات به شرح زیر است.

آیه 57 سوره یونس

 یَا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءتْکُم مَّوْعِظَةٌ مِّن رَّبِّکُمْ وَشِفَاء لِّمَا فِی الصُّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ

 اى مردم به یقین براى شما از جانب پروردگارتان اندرزى و درمانى براى آنچه در سینه‏هاست و رهنمود و رحمتى براى گروندگان [به خدا] آمده است

 

  ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 93/5/14 | 11:47 صبح | نویسنده : خواهر بسیجی

امام صادق (ع) به صفوان می‌فرماید: «هر گاه حاجتی پیدا کردی، این زیارت را بخوان که برآورده می‌شود».

 

کلید گشایش مشکلات با زیارت عاشورا

امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان و بهترین آرامش‌دهنده و شفاعت کننده است، و البته قرائت زیارت عاشورا، راهی برای نزدیکی به سیدالشهدا (ع)، تعجیل در دعاها و حاجات خیر و گشایش مشکلات است.

قرائت زیارت عاشورا، مهم‌ترین آیین ماه محرم‌الحرام است و ما شیعیان با خواندن این زیارت به سرور و سالار شهیدان سلام می‌دهیم و از شالوده ستم و ظلم بر آن عزیز، بیزاری می‌جوییم.

ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 93/5/14 | 10:56 صبح | نویسنده : خواهر بسیجی

 

امـــــروزه..!!در زمانی به سر میبریم که..!!

اگه یک مادر نـجـیـبـی به دختر کوچیـــکش روسری بستن را یاد میدهد..
بعـــضی ها به این مادر نـجـیـب تیکه می اندازند و میگوید..!؟!
.
مــگر میخواهی با این روسری بستن دخترت رو خــفــه کنی..!!
ولـــش کن..!!هنوز بچه است و چیزی نمی فهمه..!!

 

 

ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 93/5/14 | 10:48 صبح | نویسنده : خواهر بسیجی
 

نابه‌سامانی عاطفی در روابط خانوادگی

از مهم‌ترین ناهنجاری های خانوادگی در آخرالزّمان ایجاد گسست شدید عاطفی بین اعضای خانواده و از هم گسیختگی خانواده‌هاست. از منظر احادیث اسلامی، در آخرالزّمان بنیاد خانوده‌ها به شدّت سست و آسیب پذیر خواهد شد و فسادها، فتنه‌ها و آفت‌های فراگیر این دوران، در متن تمام خانه‌های شرق و غرب عالم نفوذ خواهد یافت و نه تنها فرزندان که پدران و مادران را نیز فراخواهد گرفت:

ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 93/5/14 | 10:41 صبح | نویسنده : خواهر بسیجی

ولی واقعا خوشبختی کجاست؟ چه چیزی باعث تضمین خوشبختی در جوانان می شود؟ همیشه ما از عوامل موثر در بدبختی و بروز طلاق شنیده ایم که فلا ن چیز باعث مشاجره می شود یا اینکه فلا ن کار باعث اختلا ف و جدایی در بین افراد می شود یا اینکه ثروت و مقام خوشبختی نمی آورد و هزار و یک پند و اندرز دیگر از این قبیل.
ولی واقعا کدام حرف یا نظریه درست است و با چه کار و راهکاری می توان به خوشبختی صددرصد رسید؟ چه کاری یا چه راهکاری می تواند خوشبختی انسان را تضمین کند تا با به کار بردن آن به خوشبختی واقعی رسید؟
واقعا یک انسان خوشبخت چه کسی است؟ چه کسی می داند که خوشبخت بودن چه حس و حالی داشته و زندگی آدم خوشبخت چگونه می تواند باشد؟ ای کاش یک معجونی بود که هر انسانی تا می خورد خوشبخت می شد. شاید این ساده ترین و بی دردسرترین راه باشد. از آنجایی که ما انسان ها همیشه به دنبال یک راه حل راحت و سریع و بدون دردسر هستیم همیشه چنین افکاری جزو آرزوها و آمال ماست.
امان الله قرایی مقدم روانشناس، درباره مهریه های سنگین در ازدواج جوانان ی می گوید: مهریه های سنگین در ابتدای ازدواج از هر جهت مضر است. مهریه های سنگین نشان دهنده عدم اعتماد زن و شوهر به یکدیگر است. مهریه بالا  می تواند به عنوان یک حربه در دست دختران قرار گرفته و مردان از این نظر همیشه تحت استرس و فشار باشند.
متاسفانه امروزه روابط معنوی در جامعه ما رنگ و بوی کم رنگی به خود گرفته و اخلا قیات و معنویات در میان افراد جامعه در تمام جهان کم رنگ شده است.  
وی می افزاید: با توجه به آمارهای موجود در کشورمان، بیشتر درخواست طلا ق از سوی دختران است به طوری که می توان گفت 70 درصد جدایی ها از جانب دختران است. تفاوت های فرهنگی، فکری و اجتماعی از عوامل موثر در بروز اختلا فات و طلا ق است. مهریه سنگین هم از لحاظ روانی مشکل ساز است هم از لحاظ فرهنگی. زیرا مهریه بالا  می تواند در شهر های کوچک و روستاها نیز به صورت یک عادت و چشم و هم چشمی درآمده و دیگر از آن ازدواج های ساده و بدون زرق و برق خبری نباشد.
بنیان زندگی هایی که براساس مادیات شکل می گیرد برپایه تزلزل و ترس بنا می شود. چنین زندگی ای هیچ وقت پایدار نبوده و فرزندان متولد شده در این زندگی نیز از لحاظ شخصیتی متزلزل بوده و بیشتر در خطر ابتلا  به آسیب های اجتماعی قرار دارند.  
به عقیده این روانشناس اگر کسی خواستار زندگی پایدار است باید مهریه اش درحد استطاعت مرد باشد. با توجه به آمارهای اعلا م شده که 40 درصد زندانی های کشورمان را مردانی تشکیل می دهند که قابلیت پرداخت مهریه را ندارند. چنین آماری نشان دهنده آن است که از هر 4 ازدواج در کشورمان یکی از آن ها به جدایی منجر می شود.
در زمان های قدیم همه مردم طلا ق را خیلی بد می دانستند و اگر مردی زنش را طلا ق می داد یک نقطه ضعف برایش محسوب می شد و همه آن را به خاطر بی عرضه گی مرد می دانستند. ولی امروزه متاسفانه قبح طلا ق در کشورما درحال از بین رفتن است و دیگر کسی آن را یک شکست یا عدم توانایی تلقی نمی کند.در گذشته کمتر دختری جرات می کرد درباره زندگیش اعتراض کند و تصمیم به گرفتن طلا ق کند اما درحال حاضر بیشتر دختران جوان کم طاقت شده و در مقابل کوچکترین مشکل یا سختی های زندگی از کوره در رفته و لب به شکایت و دادسخن برمی آورند و بلا فاصله به جای یافتن راه حل مناسب و صبوری، حرف از جدایی و طلا ق می زنند.
یه که می زنین؟ مگه خوشبختی وابسته به این چیزها است؟ مگه ماها خودمون اون زندگی چی داشتیم؟ مهریمون چه قد بود؟ ولی حالا  خوشبختیم و زندگیمون پایداره و خلا صه خیلی حرف های جورواجور دیگر که هرکدام رنگ و بوی متفاوتی داشته و معانی مختلفی می دهند و باعث سردرگمی دختر بدبخت دم بخت می شود.

http://javananechahoo.blogfa.com






  • paper | sales رپورتاژ | فروش رپرتاژ
  • فروش بک لینک فالو | خرید رپرتاژ