سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 96/5/26 | 10:17 صبح | نویسنده : خواهر بسیجی

حرفای یه دختر چادری تو شبکه مجازی که بیشترین لایک گرفت
.
.
.
شما خانم خوش ت?پ?که تو خیابون منو چپ چپ نگاه  عز?زم ...
فکر نکن من که چادر سرَمه عقلم نم?رسه که آدم با مانتو راحت تر و آزاد ترِ!
فکر نکن ز?ر چادرم کولر گاز? روشن ِ...
خ?ل? هم گرمه! اصن داغه ! ?ک ِقرمز نم?زنم فکر نکن? سر در نم?ارم ?ک چ? چ?ه ها!
ب?ا خونمون بب?ن هر رنگ? ?ک بخوا? دارم ! خوبم، بلدم بزنم
چادر سر کردن خ?ل? سخته، فکر نکن? چادر سر م?کنم چون مانتو?? که ز?ر چادر تَنَمه زشته، نچ! کل? هم پول مانتومو دادم! اما تو نم?ب?ن?شحا? مانتو ه?چ?..م?دون? چادر مشک? چقدر گرون شده؟؟
بخوا? حساب کتاب کن? سر نکردنش به صرفه تره
اگه شما شال م?خر? 5 تومن?من با?د شال بخرمn تومن که ز?ر چادر وحرارت تابستون چروک نشه!
که بافتش جور? باشه که لبه اش درست وا?سه
بب?ن منم خ?ل? دوست دارم روسر? و ک?ف و کفش قرمزمُ با مانتو وشلوار سف?د ست کنم و با غرورِ تمام تو خ?ابون قدم بردارمو ...
اما خ?ل? چ?زا هست که باعث م?شه من رو? دلم پا بذارم و ?ه " خانم چادر?" باشم ...
خ?ل? چ?زا هست که باعث م?شه عاشق چادرم باشم
چون بهم ثابت شده ک هرچی تنگتر بپوشم بالاتر نیستم...بلکه کالاترم....چون یادگرفتم که

(( جنس ارزون مشتری های زیادی داره )
??هر روز شالهایتان عقب ‌تر

??مانتوهایتان چسبان ‌تر

?? ساپورتتان تنگ‌ تر

??رژ لبتان پررنگ‌تر میشود

?بنده‌ی کدام خداییید؟??

?دل چند نفر را لرزانده‌اید؟??

?کدام مرد را از همسر خود دلسرد کرده‌اید؟??

?اشک چند پدر و مادر و همسر شهید را درآوردید؟??

?چند دختر بچه را تشویق کرده‌اید که بعدها بی حجابی را انتخاب کند؟??

?چند زن را به فکرانداخته‌اید که از قافله مد عقب نمانند؟??

?آه حسرت چند کارگر دور از خانواده را بلند کرده‌اید؟??

?پا روی خون کدام شهید گذاشتید؟??

?باعث دعوای چند زن و شوهر، بخاطر مدل تیپ زدن و آرایش کردن شدید؟??

?چند زوج را بهم بی اعتماد کرده‌اید؟??

? نگاه‌های یواشکی چند مردی که همسرش دارد کنارش راه میرود، به تیپ و هیکلت افتاد؟??

??نگاه های هوس آلود چند رهگذر و...
?? ?? ??
??چطور؟

??بازهم میگویی، دلم پاک است!

??چادری ها بروند خودشان را اصلاح کنند؟
??بازهم میگویی، مردها چشمشان را ببندندنگاه نکنند؟

??جامعه چاردیواری اختیاری تو نیست??

?? من اگر گوشه ای از این کشتی را سوراخ کنم، همه غرق میشوند.

??میتوانم گاز سمی اسپری کنم و
بعد بگویم،شما نفس نکشید؟

??چرا انقدر در حق خودت و دیگران ظلم میکنی؟??


وقتی که می گویند "علــی(ع)" غریب بود ،
لعنت می کنیم
مردمان آن زمان را؛
وقتی که می گویند "حسیـــن(ع)" غریب بود ،
لعنت می کنیم
مردمان آن زمان را؛
وای به روزی که بگویند مهـــدی(عج) غریب بود،
لعنتمان میکنند…

 ...اللہم عجل لولی? الفرج...


یک نکتــــه  مهم : نگو که دستم بنده ... همجوره پخشش کن.بسم الله??

 

منبع من کانال تلگرامی به آدرس https://telegram.me/kanooneshohadayeshatoor/1096











  • paper | sales رپورتاژ | فروش رپرتاژ
  • فروش بک لینک فالو | خرید رپرتاژ